Labels

2011 (2) Alyson stoner (3) Angan2 (1) apis (3) balik (1) berangan (1) bola (2) cerita (1) cuti (1) family (1) Gambaruga (2) Hang out (1) heart (2) holiday (1) impian (1) Jayma Mays (1) kasut (1) kelantan (1) Kesas (1) khayalan (2) Kontes (1) lala (4) LCW (1) lihat dunia (1) love (4) Luahan (1) Maktab Perguruan (3) mentega (1) mind (1) musiq (1) none (1) nyanyi (1) photoshop (1) saje saje (14) sea games (1) sekolah (2) Sinar tak berSinar (1) Songs (1) syukur (1) terengganu (1) yuna (2)

Khamis, 21 Januari 2010

ALONE

ASSALAMUALAIKUM.
hari ni genap la kot sehari tnpa kwn yg sllu lpk ngn ku nih.
xhappy lgsg xde dy. huh.
ape la agak ny yg dy bwat kt UK uh. gilew r.
kalau kaya cm dy dh lme aku ikut. huhu (berangan)
and and i miss someone too. (berangan lg,kau tu xhot dil.tak yah berangan la) haha



p/s:gile babeng bosan takde ko pis. haha. aku nih dh lah xde kwn. huu
     ko apis jgn lupe solat. jgn tggl tggl. k. tu je la. solat ok semua perfect (poyo je aku nih.haha)

TAMMAT

4 ulasan:

  1. alololo..
    touching je aku bace..
    nak tahu sebab apa Allah tak bagi kau kaya cam apis?
    sebab nanti kau lupa kat aku dah..
    hahaha..
    tak la, joke je..
    kumpul duit banyak banyak, nanti kau jumpa la dengan apis kat nottingham..
    upss! sempat ke?

    BalasPadam
  2. erm, xpe2 en.dil..
    apis x de cik ze'a ade..
    haha
    tp yg beza nye cik ze'a pmpuan.
    x pat r nk gnti apis men futsal..
    hehe
    tp.. ooops!
    en.dil rndu kt smone?
    hurm..
    spe ek?
    haha sbok je nk tau.. =)

    BalasPadam
  3. haha. cik ze'a tau sndiri. hehe..
    rindu sgt. haha. =)

    BalasPadam