Labels

2011 (2) Alyson stoner (3) Angan2 (1) apis (3) balik (1) berangan (1) bola (2) cerita (1) cuti (1) family (1) Gambaruga (2) Hang out (1) heart (2) holiday (1) impian (1) Jayma Mays (1) kasut (1) kelantan (1) Kesas (1) khayalan (2) Kontes (1) lala (4) LCW (1) lihat dunia (1) love (4) Luahan (1) Maktab Perguruan (3) mentega (1) mind (1) musiq (1) none (1) nyanyi (1) photoshop (1) saje saje (14) sea games (1) sekolah (2) Sinar tak berSinar (1) Songs (1) syukur (1) terengganu (1) yuna (2)

Rabu, 3 Februari 2010

MIMPI ATAU PETUNJUK

ASSALAMUALAIKUM
haaa.mari mari pakcik mahu bercerita. hoho
nak tau tak dulu mase time puase,saya nih ade mmpi jmpa saidina abu bakar.
tapi muka sahabat nabi ni tak nmpk la.
mase tu saya ingt ingt lupe.
saya bermimpi nak cari buku ke ape tah.
dah la mimpi time last last puase.
meremang satu bdn mase tu.
dah tanye ustazah.
die kate "mungkin tu petunjuk SPM kot'. huu
tp ade btul gak. sbb mase SPM tajuk Saidina AB nih ade masuk.
hmm.. tah la. btw terima kasih ALLAH =)
1st time rase puase yg sgt best. 
rase mcm sedih je time nk hbs puasa. huh. nk meleleh pun ade. huu~~
tapi time raya duit ttp dpt. hoho =)
Natijahnye,saya nk jd kan bulan ramadhan taun nih lebih baik berbanding taun lepas.
saya nk merasai malam lailatur qadar.
dah dah. 
salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan