Labels

2011 (2) Alyson stoner (3) Angan2 (1) apis (3) balik (1) berangan (1) bola (2) cerita (1) cuti (1) family (1) Gambaruga (2) Hang out (1) heart (2) holiday (1) impian (1) Jayma Mays (1) kasut (1) kelantan (1) Kesas (1) khayalan (2) Kontes (1) lala (4) LCW (1) lihat dunia (1) love (4) Luahan (1) Maktab Perguruan (3) mentega (1) mind (1) musiq (1) none (1) nyanyi (1) photoshop (1) saje saje (14) sea games (1) sekolah (2) Sinar tak berSinar (1) Songs (1) syukur (1) terengganu (1) yuna (2)

Rabu, 11 Mei 2011

Hujung hujung dah ni

Bapak lama tak tulis apa-apa dekat blog ni. Sumpah sibuk dekat hujung-hujung semester 2 ni. Kerap keluar pergi rehatkan otak di sekitar Kelantan ni :

Kem Bahasa Inggeris di Tanah Merah
Perkhemahan di Agro Resort Setiu, T'ganu
Jalan-jalan sekitar Kelantan, T'ganu memang best gila baby. hahaha

Okay, semester ni dah nak habis maknanya dah dekat dengan Final Exam. damn !
 and aku tak sabar nak salam tangan Mak Abah and jumpa family juga kawan-kawan. Rindu gila baby.

Time cuti tu pula nak pergi Pulau Kapas and Pahang kalau jadi. tak tahu nak kena excited ke apa. ==' 
Huaaaaa ! aku nak balik BANTING !!! 



Last sekali aku happy selepas dua semester ni, budak kelas aku makin rapat dan banyak aku belajar dekat sini. Macam mana nak buat itu, macam mana nak buat ini. Bagus untuk masa depan aku. Boleh aku jadi orang yang ada gunanya untuk Agama dan Masyarakat dan Keluarga :) 

p/s: Aku rindu mak abah, tapi aku tak boleh nak call dia orang selalu nanti mengalir air mata aku.           hahaha. Senyuman dia buat aku gembira :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan