Labels

2011 (2) Alyson stoner (3) Angan2 (1) apis (3) balik (1) berangan (1) bola (2) cerita (1) cuti (1) family (1) Gambaruga (2) Hang out (1) heart (2) holiday (1) impian (1) Jayma Mays (1) kasut (1) kelantan (1) Kesas (1) khayalan (2) Kontes (1) lala (4) LCW (1) lihat dunia (1) love (4) Luahan (1) Maktab Perguruan (3) mentega (1) mind (1) musiq (1) none (1) nyanyi (1) photoshop (1) saje saje (14) sea games (1) sekolah (2) Sinar tak berSinar (1) Songs (1) syukur (1) terengganu (1) yuna (2)

Selasa, 9 Ogos 2011

Impian daku

BB pearl 9105

Jam Nixon

Fasal telefon mobil tu, aku dah tak nak guna yang skrin sentuh.
Hal ini kerana, mudah rosak jika pemakainya macam aku ni. 

Fasal jam, aku mahu jenis sebegini rupanya. 
tak kisahlah jam RM10 ke berapa ringgit ke, aku pakai saja
Asal kan masih dibawah kemampuan aku.
Harapnya masa 29.08 nanti aku boleh dapat duit yang cukup untuk beli barang-barang ini hehe

3 ulasan:

  1. ko g carik jam abah...yg beli kt jerman..betul..aku rase jam tu nixon tahu..tali same,cume dlm die putih

    BalasPadam
  2. hoho here we go! it's shopping spree!

    BalasPadam