Labels

2011 (2) Alyson stoner (3) Angan2 (1) apis (3) balik (1) berangan (1) bola (2) cerita (1) cuti (1) family (1) Gambaruga (2) Hang out (1) heart (2) holiday (1) impian (1) Jayma Mays (1) kasut (1) kelantan (1) Kesas (1) khayalan (2) Kontes (1) lala (4) LCW (1) lihat dunia (1) love (4) Luahan (1) Maktab Perguruan (3) mentega (1) mind (1) musiq (1) none (1) nyanyi (1) photoshop (1) saje saje (14) sea games (1) sekolah (2) Sinar tak berSinar (1) Songs (1) syukur (1) terengganu (1) yuna (2)

Isnin, 18 Oktober 2010

Baru aku tahu

Hai awak
Tadi tanggal 18 Oktober, baru aku tahu kalau rambut kita ni serabai kita tak mandi
haha
Pelik ke kalau rambut serabai ?
biarlah aku nak buat rambut macam mana pun. janji tak kacau kau 'melabur'
kan kan kan ?
memang aku begitu. Rimas kot kemas kemas ala ala Romeo
Sorry aku bukan begitu

Nak tahu cerita ?
Kenapa ada lelaki boleh tertekan cuma sebab perempuan.
Oh Pleassseee lah. Sebab perempuan je kot.
kalau sebab Mak Abah takpe la. aku Hairan disitu.
Siap ketuk itu ketuk ini. Wah kau memang kuat. Aku tahu.
Bukan aku benci dia tapi cuma hairan ^^
Ada juga orang lelaki begitu. Hmm Baru aku tahu

Lastly, I'm looking forward for another trip at weekend haha
Maaf, BI terabur. kerana aku anak MELAYU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan