Labels

2011 (2) Alyson stoner (3) Angan2 (1) apis (3) balik (1) berangan (1) bola (2) cerita (1) cuti (1) family (1) Gambaruga (2) Hang out (1) heart (2) holiday (1) impian (1) Jayma Mays (1) kasut (1) kelantan (1) Kesas (1) khayalan (2) Kontes (1) lala (4) LCW (1) lihat dunia (1) love (4) Luahan (1) Maktab Perguruan (3) mentega (1) mind (1) musiq (1) none (1) nyanyi (1) photoshop (1) saje saje (14) sea games (1) sekolah (2) Sinar tak berSinar (1) Songs (1) syukur (1) terengganu (1) yuna (2)

Sabtu, 16 Oktober 2010

Merangkak, Berdiri, Berlari

Assalamualaikum ^^
Lama sudah tidak mencoreng.
Mari mula dengan Basmala.

OK !
Hujung minggu lepas aku pergi join KeSaS ke SK PADANG GARONG I
Sekolah ni kira stail gak ah. kat tgah bandar KB.

jadi Fasi beb. haha. Gila ke hapa. Aku join jelah.
Cari pengalaman. Memang aku dapat pengalaman yg susah nak cari
even search kat Google pon susah. haha

Refleksi yg aku dapat, aku dapat belajar macam mana nak bercakap 
depan berpuluh mata di hadapan aku.
mula mula rasa nak lari jauh jauh tp lama lama ok sikit
Best la. Seronok. haha

Ok Aku sebenarnya Nervous GILA ! haha


 



cantik ya amat









Wakil Kumpulan ku. Singa. haha

Diaorang ni habat Math kot. haha


Penutup

Tiada ulasan:

Catat Ulasan